Wednesday 26 September 2012

Kemalangan Teruk




Isnin 17/09/2012
Salam dan Selamat petang!
Minggu lepas, aku balik kampung sebab cuti 1 malaysia.. mcm biase la dgn motorsikal.. semasa aku dalam perjalanan balik ke kuantan, aku lalu jalan jabor lama pada hari isnin petang tu.. aku terkejut tiba2 dua buah kereta di depan aku bertembung lalu terbabas di bawah gaung.. peristiwa tersebut berlaku dpn mata aku.. aku berhenti seketika melihat keaadaan.. 5 minit kemudian orang ramai berkumpul dan tak lama lepas tu ambulans pon datang.. hari sudah lewat petang aku dan kawanku bergerak dari tempat kejadian sebab tak mau sampai mlm di rumah sewa.. huhu mata aku rabun kalu jalan mlm2 ni.. kan xpasal aku lak yg accident..


Keadaan kereta yg amat teruk
ni la 1st time aku tgk kemalangan berlaku di dpn mata aku.. sungguh ngeri.. heeee

No comments:

Post a Comment